להפריע לה באמצע הזום

להפריע לה באמצע הזום

מספר מילים 310

תמיד אהבתי לבלות בדירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז. רק שם פגשתי בחורות משוחררות ופתוחות לעשות הכל כפי שאני אוהב. אבל הכל השתנה כאשר פגשתי את שני. סוף סוף בחורה שהייתה איתי באותו הראש. לא רק שהיא הייתה חרמנית 24 שעות ביממה, היא אהבה לעשות דברים מטורפים.

באחד הימים באתי הביתה וראיתי שהיא הייתה בשיחה בזום. היא הייתה בעמידה כפופה ונשענה על השולחן, מה שמייד הזכיר לי תנוחות של זיונים. לא יכולתי להתאפק והתגנבתי מאחורה מבלי שיראו אותי במצלמה. משכתי לה את המכנסיים למטה והיא הייתה בלי תחתונים. בלי לחשוב פעמיים ובלי לבקש רשות התחלתי לאכול לה את התחת.

היא הייתה בשוק אבל כמובן שזה חירמן אותה מייד. היא סגרה במהירות את מסך המחשב והסתובבה. עמדתי שם בתחתונים והיה ניתן לראות את הזין העומד שלי.

אתה רוצה להזדיין היא אמרה. אבל היא לא חיכתה לתשובה ואמרה בוא נעשה את זה מהר. היא דחפה אותי קלות ונשכבתי על הרצפה. היא פשטה את בגדיה ונעמדה מעליי, יכולתי לראות את הכוס שלה. ומייד היא התכופפה והורידה לי אותו ישר על הפה.

ליקקתי לה את הכוס כאשר היא הייתה כפופה והניעה את גופה כנגד לשוני. היא הסתובבה והמשכתי לאכול לה את הכוס, תוך כדי שהיא מורידה את תחתוני. מיד עשינו 69 על הרצפה.

היא נתנה לי מציצה מענגת, ותשומת הלב שלי ריצדה בין מיצי הכוס שלה לבין הזין שלי שנכנס לה לתוך הגרון.

היא לקחה שליטה על כל האירוע ובפישוק רחב התיישבה לי על הזין. היא קיפצה על הזין שלי שנכנס ויצא מהכוס היפה שלה. היא החזיקה בשולחן על מנת לא ליפול כאשר הריגוש עלה והקצב התגבר.

בשלב מסוים לקחתי שליטה והעליתי אותה על השולחן. היא פתחה את הרגליים וזיינתי אותה חזק. והיא גם צרחה חזק ועיניה התגלגלו לאחור בעודה מתענגת מהזין שלי. זין אותי היא צרחה ואני נתתי בכל הכוח.
הרגשתי שאני אוכל להשפריץ, ומשכתי את הזין אחורה. היא מייד הבינה וירדה לרצפה. עוד לפני שהספיקה להתיישב הנתז הראשון השפריץ על בטנה. וכאשר ירדה על ברכיה היא קיבלה את השאר בפנים.

בלוג סקס חמשת החושים מאמרים נוספים

לחקור את הקסם של רמת גן: עיר תוססת בישראל

כשאנשים חושבים על ישראל, ערים שוקקות כמו תל אביב ומוקדי תרבות כמו ירושלים עולים לעתים קרובות בראש. עם זאת, יש עיר אחת שלעתים קרובות מתעלמים ממנה, אך מציעה קסם ויופי ייחודיים משלה – רמת גן. נערות ליווי ברמת גן רמת גן, הממוקמת במרכז הארץ, היא…

לחקור את הקסם של רמת גן: עיר תוססת בישראל

בגידה במערכות יחסים: כיצד להתגבר על הפגיעה ולבנות מחדש אמון

בגידה היא מילה שיש לה משקל כבד, במיוחד כשמדובר במערכות יחסים. זה מוגדר כמעשה של חוסר נאמנות או חוסר נאמנות למישהו שבוטח בך. כאשר אנו נכנסים למערכת יחסים, בין אם היא רומנטית, ידידות או משפחה, אנו מצפים לרמה מסוימת של אמון ונאמנות מהאדם האחר. עם…

בגידה במערכות יחסים: כיצד להתגבר על הפגיעה ולבנות מחדש אמון

אייפא: עיר חובה בישראל

בין הים התיכון להר הכרמל השופע, חיפה היא עיר מקסימה בישראל שלעתים קרובות מתעלמים ממנה לטובת יעדי תיירות פופולריים יותר כמו תל אביב וירושלים. עם זאת, לעיר מגוונת ותוססת זו יש כל כך הרבה מה להציע למטיילים המחפשים חוויה ייחודית ואותנטית. מההיסטוריה והמורשת התרבותית העשירה…

אייפא: עיר חובה בישראל