סקס קינקי, פטישים ו-BDSM: תרגול מיניות אלטרנטיבית

סקס קינקי, פטישים ו-BDSM: תרגול מיניות אלטרנטיבית

מספר מילים 588

סקס קינקי, המכונה גם BDSM, הוא תת-תרבות של אנשים המתרגלים פעילויות בהסכמה הכוללות ריסון פיזי או פסיכולוגי, משחק תפקידים או חילופי כוח. פטישים, או חפץ או פעילות המשמשים להשגת הנאה מינית, נכללים לעתים קרובות בפעילויות BDSM ומין קינקי. למרות שקינק עשוי להיתפס לעתים קרובות כטאבו או מוזר, זהו למעשה מערך מגוון ורחב להפליא של פרקטיקות שיכולות לספק הנאה, חיבור וחקירה לאלה שמתרגלים ומשתתפים בו.

מהו סקס קינקי / BDSM?
בבסיסו, BDSM עוסק בכוח. המונח BDSM הוא קיצור של שלושה תחומים נפרדים: שעבוד ומשמעת (B&D), דומיננטיות וכניעה (D&S), וסדיזם ומזוכיזם (S&M). למרות שראשי התיבות BDSM הם קיצור של שלושת התרגולים הללו, מגוון רחב זה של פעילויות מכיל הרבה יותר מאשר במרכיביו הבודדים. BDSM מורכב מפעילויות רבות ומגוונות שנעות בין מכות משחקיות למשחקי כוח רגשיים.

לאחר מכן מחלקים את ה-BDSM לשתי קטגוריות כלליות – דומיננטי/עליון וכנוע/תחתון. בתוך כל אחת מהקטגוריות הללו, פעילויות רבות, טכניקות ותרחישים אפשריים. אדם דומיננטי יכול לבחור להשתמש בשעבוד, השפלה, משחק תפקידים או אפילו ענישה גופנית. כנוע יכול לבקש שעבוד, להיות נתון להשפלה מתמדת, או להפוך לחיית מחמד, חפץ או דמות.

בנוסף למשיכה האסתטית שלו, BDSM הוא כוח שהרחיב את מטרתו עם הזמן. בעוד כמה לתרגל את זה פשוט עבור הנאה פיזיולוגית, BDSM משמש יותר ויותר על ידי אנשים מסוימים כדי להשיג מצב טרנספורמטיבי או כאמצעי ליצור קשר רוחני עם השותף שלהם.

מהו פטיש?
פטיש הוא משיכה מינית או עיסוק בחפץ דומם, חלק גוף או התנהגות המעוררת עוררות. חשוב לציין כי פטיש אינו בהכרח שותף מיני. למרות שזה בדרך כלל כרוך אדם להיות מגורה מינית או נרגש על ידי אובייקט או חלק גוף, פטיש לא בהכרח צריך לכלול אדם אחר.

פטישים יכולים להיות מסווגים ככלליים או ספציפיים. פטישים כלליים כוללים פעילויות כגון מכות, דגדוגים ומשחקי תפקידים, בעוד שפטישים ספציפיים עשויים להתמקד בחפץ, כגון סוג מסוים של בגדים, או חלק גוף, כגון רגליים. פטישים נפוצים המכסים את שתי הקטגוריות הללו כוללים פטישיזם, פטישיזם ברגל, אובייקטופיליה ומזוכיזם.

סקס קינקי ופטישים בחברה
למרות שאולי עדיין אפוף טאבו ולעתים קרובות מוצג באור שלילי, קינק, פטישים ו- BDSM הופכים לחלק מקובל יותר ויותר בחברה. עם עליית האינטרנט וגישה לאינספור משאבים וחינוך, הציבור הופך פתוח יותר ויותר ומקבל צורות חלופיות של ביטוי מיני.

קינק ופטיש כבר לא יכולים להיתפס כפרקטיקה של אאוטסיידר. למעשה, לאחרונה, סופרים, מדענים ודמויות פוליטיות מכובדים דיברו כולם באופן חיובי על קינק ו- BDSM. זה לא רק משנה את השיח והתפיסה של תת-התרבות, אלא גם נותן לגיטימציה לפרקטיקות מין קינקיות ומעודד אנשים לחקור את הפטישים שלהם ללא פחד או שיפוט.

בטיחות בסקס קינקי
חשוב לתרגל קינק בבטחה. ולמרות שזה אולי נשמע מובן מאליו, זה משהו שאסור להתעלם ממנו. ב- BDSM, במיוחד, המשתתפים צריכים תמיד לוודא שהם משחקים במסגרת הגבולות שלהם וכי כל הפעילויות נדונות ביסודיות ומוסכמות לפני שהם מעורבים.

חשוב גם להבין את מושג ההסכמה. כמו בכל פעילות מינית, כל מי שמעורב באקט קינקי חייב לספק את הסכמתו המלאה והמודעת, אחרת פעילויות לא צריכות להתקיים. משמעות הדבר היא שכל המעורבים צריכים להיות בהסכמה ולדון בגבולות שלהם לפני ואחרי כל פעילות.

למעבר לאתר
כל זה אומר כי בעוד בטיחות תמיד צריך להיות בראש סדר העדיפויות, חשוב באותה מידה לזכור ליהנות מהרגע. בסופו של דבר, סקס קינקי אמור להיות חוויה מהנה ומרגשת, ולכן חשוב לחקור את הגבולות שלך אבל גם להישאר באזור הנוחות שלך.

מסקנה
סקס קינקי ופטישים הופכים יותר ויותר מקובלים מדי יום. בעוד BDSM משלב אלמנטים של כוח, השפלה ואיפוק, הוא התפתח גם לכלול אלמנטים של רוחניות וטרנספורמציה. יחד עם זאת, פטישים יכולים לשמש כדי להשיג הנאה מינית מחפץ דומם או חלק גוף. בעוד שחלק עשויים לראות אותם כמוזרים או סוטים, ישנן דרכים רבות לחקור וליהנות מהם בבטחה. בסופו של דבר, סקס קינקי עוסק בהנאה וחיבור, ויש לעשות זאת בצורה בטוחה ובהסכמה.

בלוג סקס חמשת החושים מאמרים נוספים

נערות ליווי: לחקור את עולמם של נערות ליווי מקצועיים

עולמן של נערות הליווי אפוף לעתים קרובות מסתורין ותפיסות שגויות. לעתים קרובות מתוארות כאובייקטים של הנאה בלבד, נערות ליווי הן למעשה…

נערות ליווי: לחקור את עולמם של נערות ליווי מקצועיים

נערות ליווי: תובנה לעולמן של חברות בתשלום

המונח "נערת ליווי" מעורר לא פעם דימוי מסוים במוחם של אנשים – זה של אישה המציעה שירותי מין תמורת כסף. עם…

נערות ליווי: תובנה לעולמן של חברות בתשלום

הבנת התמכרות למין: גורם, סימפטומים וטיפול

התמכרות למין, הידועה גם בשם התנהגות מינית כפייתית או היפרסקסואליות, היא הפרעה המאופיינת בדחף עז ובלתי נשלט לעסוק בפעילויות מיניות. זהו…

הבנת התמכרות למין: גורם, סימפטומים וטיפול