להפריע לה באמצע הזום

להפריע לה באמצע הזום

מספר מילים 310

תמיד אהבתי לבלות בדירות דיסקרטיות בתל אביב והמרכז. רק שם פגשתי בחורות משוחררות ופתוחות לעשות הכל כפי שאני אוהב. אבל הכל השתנה כאשר פגשתי את שני. סוף סוף בחורה שהייתה איתי באותו הראש. לא רק שהיא הייתה חרמנית 24 שעות ביממה, היא אהבה לעשות דברים מטורפים.

באחד הימים באתי הביתה וראיתי שהיא הייתה בשיחה בזום. היא הייתה בעמידה כפופה ונשענה על השולחן, מה שמייד הזכיר לי תנוחות של זיונים. לא יכולתי להתאפק והתגנבתי מאחורה מבלי שיראו אותי במצלמה. משכתי לה את המכנסיים למטה והיא הייתה בלי תחתונים. בלי לחשוב פעמיים ובלי לבקש רשות התחלתי לאכול לה את התחת.

היא הייתה בשוק אבל כמובן שזה חירמן אותה מייד. היא סגרה במהירות את מסך המחשב והסתובבה. עמדתי שם בתחתונים והיה ניתן לראות את הזין העומד שלי.

אתה רוצה להזדיין היא אמרה. אבל היא לא חיכתה לתשובה ואמרה בוא נעשה את זה מהר. היא דחפה אותי קלות ונשכבתי על הרצפה. היא פשטה את בגדיה ונעמדה מעליי, יכולתי לראות את הכוס שלה. ומייד היא התכופפה והורידה לי אותו ישר על הפה.

ליקקתי לה את הכוס כאשר היא הייתה כפופה והניעה את גופה כנגד לשוני. היא הסתובבה והמשכתי לאכול לה את הכוס, תוך כדי שהיא מורידה את תחתוני. מיד עשינו 69 על הרצפה.

היא נתנה לי מציצה מענגת, ותשומת הלב שלי ריצדה בין מיצי הכוס שלה לבין הזין שלי שנכנס לה לתוך הגרון.

היא לקחה שליטה על כל האירוע ובפישוק רחב התיישבה לי על הזין. היא קיפצה על הזין שלי שנכנס ויצא מהכוס היפה שלה. היא החזיקה בשולחן על מנת לא ליפול כאשר הריגוש עלה והקצב התגבר.

בשלב מסוים לקחתי שליטה והעליתי אותה על השולחן. היא פתחה את הרגליים וזיינתי אותה חזק. והיא גם צרחה חזק ועיניה התגלגלו לאחור בעודה מתענגת מהזין שלי. זין אותי היא צרחה ואני נתתי בכל הכוח.
הרגשתי שאני אוכל להשפריץ, ומשכתי את הזין אחורה. היא מייד הבינה וירדה לרצפה. עוד לפני שהספיקה להתיישב הנתז הראשון השפריץ על בטנה. וכאשר ירדה על ברכיה היא קיבלה את השאר בפנים.

בלוג סקס חמשת החושים מאמרים נוספים

נערות ליווי: לחקור את עולמם של נערות ליווי מקצועיים

עולמן של נערות הליווי אפוף לעתים קרובות מסתורין ותפיסות שגויות. לעתים קרובות מתוארות כאובייקטים של הנאה בלבד, נערות ליווי הן למעשה בנות לוויה מקצועיות המספקות שירותים מעבר לאינטימיות פיזית. עם עליית…

נערות ליווי: לחקור את עולמם של נערות ליווי מקצועיים

נערות ליווי: תובנה לעולמן של חברות בתשלום

המונח "נערת ליווי" מעורר לא פעם דימוי מסוים במוחם של אנשים – זה של אישה המציעה שירותי מין תמורת כסף. עם זאת, יש הרבה יותר למקצוע הזה ממה שנראה לעין. עולם…

נערות ליווי: תובנה לעולמן של חברות בתשלום

הבנת התמכרות למין: גורם, סימפטומים וטיפול

התמכרות למין, הידועה גם בשם התנהגות מינית כפייתית או היפרסקסואליות, היא הפרעה המאופיינת בדחף עז ובלתי נשלט לעסוק בפעילויות מיניות. זהו מצב מורכב ומתיש שיכול להיות השלכות חמורות על חייו האישיים…

הבנת התמכרות למין: גורם, סימפטומים וטיפול