זה התחיל במבט בבית הקפה

זה התחיל במבט בבית הקפה

מספר מילים 313

שמעתי שיש אחלה נערות ליווי בהרצליה, אבל האמת שלא יצא לי לבלות איתן עדיין. האמת שלא חסר לי סקס בעיר הזו שמלאה בנשים חרמניות. ולפעמים זה תופס אותי ברגעים ממש מפתיעים.
באותו הבוקר היו לי קצת סידורים, אבל רציתי להתחיל את הבוקר באווירה רגועה עם כוס קפה. עשיתי זאת באחד מבתי הקפה של העיר ושתיתי קפה לידי. הסתכלתי על העוברים והשבים וראיתי גברת אחת עם בחור קצת יותר מבוגר שהלך איתה. הם עברו הלוך ושוב, וברגע מסוים נכנסו לבית הקפה. שמתי לב אליה בזכות המראה המילפי שלה. אבל לא היה לי מושג לאן הדברים הולכים להתגלגל.

היא ניגשה לדלפק והזמינה קפה לקחת, האיש שהיה איתה חיכה בצד. ראיתי שהיא ביקשה עט ורשמה משהו על הקבלה. היא צעדה לכיוון הדלת ואמרה לי קח. היא הושיטה את ידה ובה הייתה החשבונית. לא הבנתי למה היא נותנת לי את זה. ושאלתי ”מה את נותנת לי?“.' "את הטלפון שלי" היא ענתה. הייתי קצת מופתע והסתכלתי לכיוון האיש שמחכה לה, היא הבחינה ואמרה ”זה ידיד“.

כמה דקות אחרי שיצאה כבר שלחתי לה וואטסאפ. היא אמרה לי שאני בחור יפה והיא רוצה לפגוש אותי. היא שאלה אם אני יכול לאסוף אותה עוד שעה ואמרתי שכן.
אחרי שעה באתי לאסוף אותה מהמיקום שהיא שלחה. היא נכנסה אל הרכב ובאופן טבעי הצמידה את שפתייה לשלי והתחלנו להתנשק, תוך כדי שהיא כבר שולחת ידיים למכנסיים שלה. ואני פשוט זרמתי. לא חשבתי הרבה ונסענו אליי לדירה.
נכנסנו פנימה והיא מייד נצמדה אליי והיה ברור שאנו הולכים להזדיין בלי לבזבז יותר מידי זמן בדיבורים. תוך כדי שאנו מתחרמנים הורדנו אחד לשני את הבגדים והלכנו לעבר המיטה. נשכבתי על המיטה והיא רכנה מעליי והתחילה למצוץ לי את הזין. היא הייתה לחוצה על זין ותוך כמה שניות כבר שאלה אותי אם יש לי קונדום. שלפתי קונדום מהמגירה שליד המיטה והיא מיד מתחה אותו והלבישה אותו על הזין הקשה שלי.

היא התיישבה על הזין שלי והחלה להתנועע בתשוקה מטורפת. ואני רק חשבתי מי יאמין לי שזה קרה…

בלוג סקס חמשת החושים מאמרים נוספים

הבנת התמכרות למין: גורם, סימפטומים וטיפול

התמכרות למין, הידועה גם בשם התנהגות מינית כפייתית או היפרסקסואליות, היא הפרעה המאופיינת בדחף עז ובלתי נשלט לעסוק בפעילויות מיניות. זהו מצב מורכב ומתיש שיכול להיות השלכות חמורות על חייו האישיים והמקצועיים של הפרט. למרות השכיחות של התמכרות למין, זה עדיין נושא…

הבנת התמכרות למין: גורם, סימפטומים וטיפול

מתחת לפני השטח: מבט מקרוב לעולמן של נערות ליווי

כששומעים את המונח "נערות ליווי", דימויים והנחות שונות עשויים לעלות בראש. חלקם עשויים לחשוב על אישה זוהרת ומפתה, בעוד שאחרים עשויים לקשר זאת לזנות או התנהגות לא מוסרית. עם זאת, מעבר לפני השטח, יש בעולם נערות הליווי הרבה יותר ממה שנראה לעין.…

מתחת לפני השטח: מבט מקרוב לעולמן של נערות ליווי

rection: הבנת המכניקה והחשיבות של תפקוד מיני גברי

התפקוד המיני הגברי הוא תהליך מורכב המערב גורמים פיזיים ופסיכולוגיים שונים. במרכזו של תהליך זה עומדת הזקפה, תגובה פיזיולוגית החיונית לקיום יחסי מין ולרבייה. בעוד נושא הזקפה נתון לעתים קרובות לבדיחות ותפיסות שגויות, זהו היבט חיוני של בריאות מינית גברית שראוי להבין…

rection: הבנת המכניקה והחשיבות של תפקוד מיני גברי