איך לדבר עם בת הזוג על BDSM

איך לדבר עם בת הזוג על BDSM

מספר מילים 387

גברים אוהבים לחקור את המיניות ולנסות דברים חדשים עם האישה. BDSM הוא אחד הדברים הפופולריים לנסות היום, אבל למען האמת זה גם עלול להיות בעייתי

זה יכול להיות קשה מאוד להעלות את הנושא של BDSM עם אשתך. נדרשת כמות עצומה של אומץ כדי להיפתח לגבי הרצונות והפנטזיות העמוקים ביותר שלכם. אבל אם BDSM מרתק אותך ואתה רוצה לנסות את זה עם אשתך, יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלך.

הצעד הראשון הוא לבחור את הרגע הנכון לשיחה שלך עם אשתך. עדיף לדבר על BDSM כאשר שניכם רגועים ומרגישים בנוח. מצא מקום ללא הסחות דעת שבו אתה יכול להיות ללא הפרעה ולטפל בנושא BDSM בפתיחות ובכנות.

היו שקופים לגבי הציפיות שלכם ומה כרוך ב-BDSM. איך אתה מגדיר את זה יהיה המפתח: האם אתה רוצה לחקור BDSM כצורה של הנאה הדדית, או שאתה מעוניין יותר להיות הנמען של פרקטיקות BDSM? לעתים קרובות לאנשים יש דעות שונות על עולם ה-BDSM, אז היו מוכנים לדבר עליו בכנות ולהסביר מדוע הוא מעורר אתכם.

אל תשכחו לדבר על בטיחות והסכמה. BDSM לעולם לא צריך להיעשות ללא הסכמה הדדית והבנה של הסיכונים. ודא שאתה ואשתך מסכימים על מה מותר ומה אסור במערכת היחסים BDSM שלך. אל תשכחו לדבר על מילים בטוחות, כמו גם על כלי בטיחות BDSM שאתם עשויים להזדקק להם.

לדבר על BDSM עם פרספקטיבה. BDSM היא לא חוויה אחת שמתאימה לכולם ופרקטיקות שונות עובדות עבור זוגות שונים. אין דרך נכונה או לא נכונה לחקור BDSM, אז וודא שאתה ואשתך מרגישים חופשיים לחקור את ההיבטים השונים של BDSM ולהחליט מה עובד הכי טוב עבור שניכם.

כשמדובר בתפקידי BDSM נשלטים או כנועים, אנשים עשויים להרגיש לא בנוח ללבוש בגדים כדי לגלם את התפקידים האלה, אבל זה לא צריך להיות בעיה. ישנן חנויות מקוונות שונות כגון נערות ליווי בישראל שיכולות לספק לך ולאשתך תלבושות ואביזרים כדי להפוך את ה- BDSM לקל ונוח יותר עבור שניכם.

כשמדובר BDSM, תקשורת היא חיונית. ודא שאתה ואשתך מקיימים דיאלוג פתוח על BDSM כדי להבטיח שלכולם תהיה חוויה בטוחה ומספקת. לבסוף, אל תשכחו ליהנות ולהיות יצירתיים עם BDSM. אחרי הכל, זה כל העניין.

לסיכום, לדבר עם אשתך על BDSM יכול להיות מורט עצבים, אבל זה גם יכול להיות משחרר להפליא. אם אתה ניגש לשיחה בצורה פתוחה וכנה, אתה ואשתך יכולים לחקור את עולם ה- BDSM יחד בצורה בטוחה ומרגשת. על ידי תקשורת פתוחה ותכופה, תוכלו להבטיח כי BDSM היא חוויה מהנה עבור שניכם.

בלוג סקס חמשת החושים מאמרים נוספים

נערות ליווי: לחקור את עולמם של נערות ליווי מקצועיים

עולמן של נערות הליווי אפוף לעתים קרובות מסתורין ותפיסות שגויות. לעתים קרובות מתוארות כאובייקטים של הנאה…

נערות ליווי: לחקור את עולמם של נערות ליווי מקצועיים

נערות ליווי: תובנה לעולמן של חברות בתשלום

המונח "נערת ליווי" מעורר לא פעם דימוי מסוים במוחם של אנשים – זה של אישה המציעה…

נערות ליווי: תובנה לעולמן של חברות בתשלום

הבנת התמכרות למין: גורם, סימפטומים וטיפול

התמכרות למין, הידועה גם בשם התנהגות מינית כפייתית או היפרסקסואליות, היא הפרעה המאופיינת בדחף עז ובלתי…

הבנת התמכרות למין: גורם, סימפטומים וטיפול