"אוננות: חקירה של יתרונות, מיתוסים ופרקטיקות"

"אוננות: חקירה של יתרונות, מיתוסים ופרקטיקות"

מספר מילים 328

רובנו שמענו על אוננות וכיצד היא חלק חשוב בהנאה עצמית וחקירה. בעוד שרוב הדיון סביב אוננות התבייש ודוכא, זהו חלק חשוב מהבריאות הפיזית והנפשית. אוננות יכולה להועיל בכמה דרכים, החל מקידום הפגת מתחים ועד לשיפור ההערכה העצמית. מאמר זה בוחן את היתרונות של אוננות, כמה מהמיתוסים הפופולריים הקיימים, ושיטות מומלצות לחקר הנאה עצמית.

היתרונות של אוננות

sexgeizhals
אוננות היא התנהגות טבעית ובריאה עם יתרונות רבים, הן ברמה הנפשית והן ברמה הפיזית. זה יכול לעזור להפחית מתח, להקל על חרדה, ולספק הנאה מינית. זה יכול גם לשפר את הרווחה הכללית ואת ההערכה העצמית.

המטפל המיני מייקל דה-מרקו מסביר: "כשאנחנו מרגישים עונג אנחנו מסוגלים לכבות מחשבות שליליות ולהעריך את עצמנו, שבתורו יוצר לולאת משוב חיובית שמורידה מתח ומגבירה את מצב הרוח הכללי שלנו".

אוננות יכולה גם לעזור לבריאות הפיזית. זה יכול לעזור לאנשים להרגיש יותר בנוח עם גופם ולעורר מינית, שניהם חשובים בחיי מין בריאים ומערכות יחסים מיניות. אוננות יכולה גם לעזור להגביר את זרימת הדם לאיברי המין, לשפר את התפקוד המיני ולספק הקלה מסוימת מהתכווצויות מחזור.

ניפוץ המיתוסים על אוננות

כמו רוב הנושאים הקשורים למין, אוננות כבר מוקף מיתוסים ותפיסות שגויות. מיתוס פופולרי אחד הוא שזה רע לבריאות שלך – אחרים כוללים אמונות שזה יוביל לבעיות זיקפה, פוריות, וחושים מעוותים של המציאות. חלק מהמיתוסים הללו מושרשים בדת או במדע מיושן, אך אף אחד מהם אינו נכון.

ד"ר מדלן קסטלנוס, פסיכיאטרית ומטפלת מינית, מסבירה: "האמת היא שאוננות היא בריאה, טבעית, ואין סיבה או סיבה לאשמה או לבושה".

שיטות עבודה מומלצות לחקר אוננות

אוננות צריכה תמיד להיות חוויה מהנה, כזו שבה האדם יכול לחקור בחופשיות את גופו ואת רצונותיו. הנה כמה טיפים שיהפכו את החוויה לטובה עוד יותר:

• תנו לעצמכם הפסקה – הקדישו זמן קבוע לחקור את גופכם ולענג את עצמכם.

• התחברו לעצמכם – קחו קצת זמן לחשוב על מה שמרגיש לכם טוב וחקרו בעזרת טכניקות וצעצועים שונים.

• הפכו אותו למיוחד – צרו אווירה מיוחדת או מרחב שבו תוכלו לגלות את עצמכם.

לבסוף, זכרו שאין דרך אחת "נכונה" לעשות זאת. כל אחד שונה ויכול ליהנות לחקור אוננות בדרכים שונות. אז מצאו את מה שמתאים לכם ותיהנו מהמסע!

בלוג סקס חמשת החושים מאמרים נוספים

נערות ליווי: לחקור את עולמם של נערות ליווי מקצועיים

עולמן של נערות הליווי אפוף לעתים קרובות מסתורין ותפיסות שגויות. לעתים קרובות מתוארות כאובייקטים של הנאה בלבד, נערות ליווי הן למעשה בנות לוויה מקצועיות המספקות שירותים מעבר לאינטימיות פיזית. עם עליית האינטרנט והפלטפורמות המקוונות השונות, מקצוע…

נערות ליווי: לחקור את עולמם של נערות ליווי מקצועיים

נערות ליווי: תובנה לעולמן של חברות בתשלום

המונח "נערת ליווי" מעורר לא פעם דימוי מסוים במוחם של אנשים – זה של אישה המציעה שירותי מין תמורת כסף. עם זאת, יש הרבה יותר למקצוע הזה ממה שנראה לעין. עולם נערות הליווי הוא עולם מורכב…

נערות ליווי: תובנה לעולמן של חברות בתשלום

הבנת התמכרות למין: גורם, סימפטומים וטיפול

התמכרות למין, הידועה גם בשם התנהגות מינית כפייתית או היפרסקסואליות, היא הפרעה המאופיינת בדחף עז ובלתי נשלט לעסוק בפעילויות מיניות. זהו מצב מורכב ומתיש שיכול להיות השלכות חמורות על חייו האישיים והמקצועיים של הפרט. למרות השכיחות…

הבנת התמכרות למין: גורם, סימפטומים וטיפול